Підготовка персоналу автомийки самообслуговування в тренінг-центрі компанії «LuxWash»

Підготовка персоналу мийки самообслуговування в тренінг-центрі компанії «LuxWash»

 

Крім будівництва та обладнання мийних комплексів «під ключ», компанією «LuxWash» надається партнерам маркетингова та інформаційна підтримка. Для кожного проекту що реалізовується розробляється індивідуальний бізнес-план, рекламна стратегія і передбачаються різні варіанти розширення бізнесу в майбутньому.

Для ефективного функціонування кожного комплексу, ми готуємо персонал автомийки у власному тренінг-центрі. В процесі навчання адміністратори мийок отримують всі необхідні для безперебійної роботи комплексів знання і навички, які дозволяють:

  • контролювати роботу і обслуговувати насоси;
  • стежити за справністю вузлів і деталей постів;
  • обслуговувати пилососи та інше обладнання мийних комплексів;
  • комунікувати з клієнтами, надаючи їм інформаційну та технічну підтримку.

Ми також надаємо своїм партнерам ефективні інструменти для віддаленого керування і контролю персоналу автомийки, роботи устаткування постів і всього комплексу в цілому.

Контроль безперебійної роботи комплексу фахівцями автомийки

У тренінг-центрі компанії персонал автомийок вчитися забезпечувати безперебійну роботу обладнання комплексів

У процесі підготовки персонал автомийки навчається самостійно обслуговувати обладнання комплексу. Отримані знання дозволяють адміністраторам або обслуговуючим комплекси фахівцям самостійно:

  1. Діагностувати обладнання на предмет протікання і несправностей. При необхідності, усувати дефекти сопел високого тиску, замінювати насадки, шланги, гумові прокладки і ущільнювальні елементи.
  2. Замінювати відповідно до визначених виробниками графіків фільтри в системах очищення і подачі води. Своєчасний контроль персоналом автомийки працездатності цих систем дозволяє забезпечувати ефективний для якісного миття автомобілів тиск води, що значно збільшує пропускну здатність постів і термін експлуатації обладнання.
  3. Контролювати ефективність роботи і в разі необхідності обслуговувати обладнання постів мийки самообслуговування.
  4. Обслуговувати пилососи — очищати ємності для рідин, замінювати фільтри, мішки для сміття.
  5. Перевіряти працездатність бойлерів, очищати апарати від накипу.
  6. Перевіряти наявність і замінювати відповідно до рекомендацій виробників змащувальні рідини в помпах.

Крім контролю роботи обладнання, персонал автомийки отримує необхідні для сезонної підготовки комплексу навички: тестування функціональності всіх систем, перевірки роботи теплих підлог для запобігання утворення криги на підлогах постів, заміни фільтрів, налаштування обладнання, перевірки поплавців в резервуарах і т.д.

Своєчасний контроль функціональності і керування персоналом автомийки роботою всіх систем і вузлів дозволяють виключити ймовірність виходу з ладу обладнання. Тому немає ризику втрати прибутку через зупинку комплексу.

Виклик сервісної бригади «LuxWash» для усунення несправностей

При виявленні несправності обладнання і неможливості її самостійного усунення персоналом автомийки (для запобігання втрати прибутку через зупинку комплексу), фахівці здатні самостійно діагностувати проблему. Вони зв'язуються з нашою сервісною службою та інформують про поломку конкретного вузла або деталі. Сервісна бригада приїжджає на об'єкт нашого партнера в будь-якому регіоні України і оперативно усуває несправність.

Інформаційна підтримка та технічна допомога клієнтам комплексу

Під час тренінгів в центрі підготовки персонал автомийки навчається контролювати обіг готівки на комплексі. Отримує необхідні навички для роботи з обладнанням для прийому готівки, електронних грошей і банківських платіжних карт. При необхідності, адміністратори або оператори комплексів можуть надати кваліфіковану інформаційну підтримку клієнтам.

Після навчання персонал автомийки володіє навичками просування нових послуг. Оператори комплексів при необхідності можуть проконсультувати клієнтів з питань ефективного використання обладнання постів. Це дозволяє автовласникам максимально швидко, безпечно і якісно помити транспортний засіб:

  • Правильно розташувавши автомобіль на посту, повісивши килимки на спеціально призначені тримачі, закривши всі вікна в машині і вибравши оптимальний спосіб оплати послуг.
  • Підготувавши сухий кузов автомобіля для якісного миття за допомогою активної піни для попереднього видалення забруднень.
  • Обробивши автомобіль рідким воском. Це надає кузову блиск, захищає лакофарбове покриття, автомобіль довше залишається чистим.
  • Обполоскавши кузов на фінішному етапі мийки очищеною за технологією зворотного осмосу водою, яка не залишає плям на лакофарбовому покритті.

Така послідовність дозволить максимально швидко і якісно помити автомобіль. Дотримання цих рекомендацій також виключає ризик пошкодження лакофарбового покриття кузова.

Підготовка адміністраторів і обслуговуючих комплекси фахівців також передбачає навчання вмінню спілкування з клієнтами. Це дозволяє уникати конфліктних ситуацій, швидко вирішувати будь-які проблеми, враховуючи потреби та зауваження автолюбителів.

Підготовка персоналу автомийки в тренінг-центрі «LuxWash»

Конференц-зала тренінг-центру для підготовки персоналу автомийки самообслуговування

Компанією «LuxWash» побудований і укомплектований всім необхідним власний тренінг-центр, в якому проходять навчання та підвищення кваліфікації:

  • Власники комплексів — отримують знання і рекомендації, необхідні для ефективної роботи, розвитку і підвищення рентабельності комплексів. Наші партнери також навчаються роботі з розробленими фахівцями компанії додатками для віддаленого контролю роботи, керування персоналом і обладнанням автомийок.
  • Адміністратори і фахівці, які обслуговують автомийки — отримують навички спілкування з клієнтами, знання, необхідні для діагностики, обслуговування і сезонної підготовки обладнання.

Власники бізнесу та персонал автомийок отримують постійний доступ до служби підтримки нашої компанії, що працює в режимі 24/7. Наші консультанти допомагають оперативно вирішувати будь-які організаційні, технічні проблеми або відправляють при необхідності на об'єкт партнера сервісну службу компанії для усунення несправностей або заміни обладнання. Це виключає ризик зупинки комплексів, підвищує рентабельність бізнесу і гарантує постійний високий прибуток.

Схожі статті: