Базові пункти: ⠀
✔️Чи компанія, яка пропонує послуги є відкритою?
Чи є можливість у вас, як клієнта, відвідати офіс, виробництво, складські приміщення, особисто переконатись в якості продукції та порядності збірки обладнання?
✔️Чи компанія розвивається?
Відвідування міжнародних виставок, де презентуються новітні технічні розробки. Чи компанія в стані їх переймати та запроваджувати у своїй продукції?
⠀
✔️Чи компанія є гравцем на внутрішньому та міжнародному ринках?
Контракти з виробництвами та заводами про постачання «на пряму», без посередників.
Це свідчить про високу фінансову спроможність компанії, а для вас, як клієнта, можливість уникнути додаткових націнок через посередницькі послуги.
⠀ ⠀⠀⠀